Image Map

sobota, 24 maja 2014

sweet dreams are made of this...

Marzenie miałam co by swe miejsce mieć... miejsce, które będzie moje! Moje i tylko moje! Będę samolubna a co! W końcu też mi się coś od życia należy!

A żeby już na samym początku nie popełnić żadnego faux pas - kilka słów o mnie:
Matką jestem na pełen etat. A jak! Dość młodą nawet jeśli brać pod uwagę, że teraz dzieci rodzi się najwcześniej po trzydziestce. W lutym skończyłam 23 lata a w sierpniu (dokładnie rzecz biorąc 30 sierpnia) me dziecię skończy dwa lata. Łobuz z niego prze okrutny i rozbestwiony jak dziadowski bicz ale co począć skoro kocham tego stwora nad życie i świata poza nim nie widzę :) 

I blog będzie o nas...matce nie do końca normalnej i małym potworku w niewinnej skórze malucha ;)









Czysta niewinność prawda? Szkoda że tylko na zdjęciach :)

5 komentarzy:

  1. powodzenia w blogowym świecie :-) wspaniałych postów , pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że mój zapał za szybko się nie skończy :)

      Usuń
  2. Wpadłam tu do Was na chwilę i tak jakoś wyszło, że przeczytałam wszystko ;) Po tym, jak piszesz o swoim maluchu myślę, że jesteś bardzo fajną mamą! Nie przejmuj się opinią innych, oby tak dalej! Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń