Image Map

poniedziałek, 30 czerwca 2014

22.

A dziś z racji tego, że me stworzonko kończy 22 miesiące (tak, tak - mały mężczyzna mi rośnie), krótka lista rzeczy o których śnimy po nocach i może za dwa miesiące na drugie urodziny małego N. uda nam się zdobyć, chociaż cześć z nich. A więc po kolei:

1. Koszulki z Family in black, które zawładnęły Matkowym rockandroll'owym serduchem. A już koszulka `TATUAŻE MOJEJ MAMY SĄ LEPSZE OD TATUAŻY TWOJEJ MAMY` jest mega cud-malina.




2. Seria Zoo z małpką firmy SKIP HOP. Zakochałam się w nich bez pamięci. Są cudowne i może, gdy jakiś przypływ gotówki wpłynie do Matkowego portfela to zakupi chociaż plecak albo bidon dla potwora. Kto wie...



3. Silikonowe wiaderko Scrunch-bucket, które można znaleźć np. w sklepie Zefi. Nie da się ukryć, że dziecko me jest piaskolubne i Matka zawsze obładowana jest mnóstwem plastikowych wiaderek, łopatek, foremek i grabek. A praktyczność tego wiaderka wprawiła mnie w osłupienie. Wystarczy go zwinąć, wpakować do torebki i odtańczyć taniec radości, bo w końcu ktoś wymyślił coś co ułatwia życie Matce a jednocześnie cieszy jej dziecko.



4. I na koniec pościel...marzy mi się uszycie jej swoimi rękoma (matka późną wieczorową porą, stacza boje z maszyną do szycia) ale do tego muszę zdobyć odpowiedni materiał. A wizję na pościel w gwiazdy mam....o takie o:





I tak dla wyjaśnienia:
Post nie jest w żaden sposób sponsorowany i nie posiadamy żadnej z tych rzeczy. Jest to jedynie matkowa subiektywna lista życzeń.


6 komentarzy:

  1. O mamo... ta koszulka *-* Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę <3 zakochałam się w niej bez pamięci *.*

      Usuń
  2. Jak nie urodziny to później jeszcze gwiazdka.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W między czasie jeszcze imieniny i mikołajki...okazje się znajdą ale czy fundusze? To już inna inność :)

      Usuń
  3. Strasznie podoba mi się ten blog mimo że jeszcze nie jestem mamą i na razie mi się do tego nie spieszy :) Masz prześlicznego synka, mały przystojniaczek ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się nie śpieszyło a wyszło jak wyszło :)

      Usuń